Google Analytics

Trendy vyhľadávaných tém, služieb a produktov sa v priebehu roka neustále menia. Zistite, v ktorom období vyhľadalo vašu webstránku najviac návštevníkov. Štatistiky sú neoddeliteľnou súčasťou internetového marketingu, ktorá pomôže spoznať užívateľov webu a dosiahnuť vaše ciele.

Archívy dát s detailnými údajmi o užívateľoch webu

Analytics je bezplatný nástroj na sledovanie návštevníkov webstránky. Získané dáta, ktoré archivuje Google, vám ukážu napr. koľko ľudí navštívilo web za posledný týždeň, ktoré podstránky najviac prezerali, aké zariadenia použili a omnoho viac.

Archívy dát s detailnými údajmi o užívateľoch webu
Vynakladáte neustále úsilie do marketingu? Odmerajte, či to funguje.

Vynakladáte neustále úsilie do marketingu?
Odmerajte, či to funguje.

Rozbehli ste niekoľko kampaní, ale neviete, ktorá prináša najhodnotnejších užívateľov? Ktorí ľudia u vás nakúpili alebo vás kontaktovali? Sú z vyhľadávania, sociálnej siete alebo platenej reklamy? Preskúmajte dáta, spoznajte svojich zákazníkov a oslovte ďalších.

Pridajte kód na váš web a sledujte tie dáta. Pecka!

Merať úspech obsahu webstránky alebo výkonnosť produktov vášho e-shopu môžete už do pár minút. Prepojte Analytics s inými službami, ako sú nástroje Search Console, Google Ads alebo Data Studio a ovládnite digitálne nomádstvo.

Pridajte sledovací kód na váš web a sledujte tie dáta. Pecka!

Prečo zbierať a analyzovať dáta webu?

Investujte len tam, kde to má význam

Investujte len tam, kde to má význam

Ak viete, odkiaľ najčastejšie prichádzajú na váš web kľúčoví návštevníci, t.j. takí, ktorí vykonajú nákup alebo vás kontaktujú, dokážete rozumne prideliť rozpočet na marketingové účely práve do takýchto zdrojov.

Vytvárajte obsah webu, ktorý je hodnotný

Vytvárajte obsah webu, ktorý je hodnotný

Analýzou konkrétnych interakcií získavate prehľad okrem iného aj o tom, v akej miere je obsah stránky/konkrétny produkt pre návštevníkov zaujímavý. Zistíte, ktoré podstránky najdlhšie udržia pozornosť užívateľa.

Preskúmajte dosiahnuté výnosy a ciele

Preskúmajte dosiahnuté výnosy a ciele

Cieľov môžete mať hneď niekoľko - výnosy z e-shopového predaja, objednávka služby, telefonický hovor alebo záujem o cenník. Monitorujte počet stiahnutí vášho katalógu produktov alebo služieb.

Optimalizujte vizuál webstránky pre všetkých

Optimalizujte vizuál webstránky pre všetkých

Spoznajte, z akých zariadení pristáli návštevníci najčastejšie na vašu webstránku a naservírujte im presne to, čo hľadajú, v optimalizovanom vizuálnom prostredí, jednoducho a čo najrýchlejšie.

Google Analytics
alebo Správca značiek?
Oboje spolu súvisia.

Google Analytics

Google Analytics
Nástroj zameraný na udalosti

Najmodernejšia verzia analytiky, ktorá zachytáva správanie návštevníka webu do množstva udalostí. Každé zobrazenie podstránky, kliknutie na odkaz, posun v obsahu alebo dĺžku zobrazenia podstránky, Google Analytics ukladá do udalostí, ktorým priraďuje špecifické hodnoty. Všetky tieto udalosti sú nakoniec zahrnuté do skupiny, ktorá sa označuje ako interakcia s webom.

Google Analytics
Google Správca značiek
Google Správca značiek

Google Správca značiek
Správca pokročilých udalostí

Správca značiek alebo Tag Manager je značkovací systém, ktorý slúži ako doplnok k nástrojom Universal Analytics a Google Analytics. Na rozdiel od týchto analytických nástrojov, Správca značiek dokáže spúšťať a značkovať konkrétne definované udalosti, ktoré užívatelia vykonajú na webe. Zaujíma vás, na ktorý platobný spôsob najviac klikajú ešte predtým, než dokončia nákup? Správca značiek takéto udalosti zachytí a odošle do nástroja Analytics.

Často kladené otázky

Prečo používať analytické nástroje? Aké sú ich výhody?


Napriek tomu, že analytické služby od Google sú bezplatné, ponúkajú množstvo neoceniteľných poznatkov, ktoré môžete zúročiť vo svoj prospech na ceste digitálneho marketingu. S podrobnými informáciami o výkone, kvalite a relevancii vášho webu, možete vybudovať lepšiu prezentáciu a tým zvýšiť povedomie o značke.

Poznať údaje o návštevníkoch, ako používajú váš web znižuje náklady na internetový marketing a zvyšuje výnosy a dosahovanie vašich cieľov. Čítaním dát viete ľahšie pochopiť správanie ľudí, identifikovať, ktoré zdroje vám prinášajú najväčší zisk, a ktorý obsah na webe je najvýkonnejší a dosahuje požadované ciele.

Potrebujem mať štatistické nástroje pre SEO optimalizáciu?


Google Analytics umožňuje prepojenie s účtom Google Search Console, v ktorom sú zachytené všetky dopyty, ktoré ľudia zadali predtým, než navštívili váš web. Pokiaľ poznáme, na ktorú podstránku používatelia pristáli a aké boli ich ďalšie interakcie s webom, dokážeme vyhodnotiť jeho relevanciu a kvalitu.

Prezerali si niektorú podstránku dlhšie, oslovili ich vaše produkty alebo vás rovno kontaktovali? Dali vám jasný signál, ktorý obsah je pre nich zaujímavý, pravdepodobne aj vďaka optimalizačným technikám pre vyhľadávanie, ktoré ste na webe urobili. Analytické nástroje vám môžu pomôcť odhaliť slabé stránky vašej webovej prezentácie.

Ako dlho trvá kým uvidím prvé dáta?


Údaje o webe, ako je napríklad počet ľudí online, môžeme vidieť už v priebehu niekoľkých minút od založenia účtu a vloženia sledovacieho kódu na webstránku. Dáta v službe Google Analytics sú generované s oneskorením niekoľkých minút až hodín.

Pomalšia aktualizácia dát je spôsobená presnejším vyhodnocovaním interakcií, ktoré vykonali užívatelia na webe. Dalším z faktorov, prečo dáta nie sú aktuálne, je aj návštevnosť webu, ktorá pri vyššom čísle spôsobuje toto oneskorenie. Z technického hľadiska, aktualizácia dát by nemala trvať viac ako 24 až 48 hodín.

Začnite hromadiť dáta webu.
Napíšte nám

Meno
Názov firmy
E-mail
Číslo telefónu
URL webstránky, na ktorej chcete zbierať dáta (viac webstránok oddeľte čiarkou)
Viete, aké ďalšie štatistiky okrem všeobecnej návštevnosti a výnosov by ste chceli zbierať a analyzovať?
Vyberte, ktoré ďalšie dáta sú pre vás dôležité
Potrebujete merať viac udalostí? Popíšte ich.
Máte už vytvorené aj iné nástroje, ktoré chcete prepojiť s analytikou?
Vyberte, ktoré služby už máte vytvorené

Nebaví vás vypĺňať?

Smartweb logo

Firemné údaje

Smartweb s.r.o.
Stummerova 54
955 01 Topoľčany

IČO: 36 805 483 
IČ DPH: SK2022412348